13 lutego 2013

Masowe czystki w kolejce Liv

Na każdego przychodzi pora, nie inaczej jest z Przysięgłą Liv. Dziesięć dni temu w godzinach nocnych, wespół z Przysięgłą Chiyo, zgodnie z regulaminem powysyłały czekającym w jej kolejce bloggerom zapytanie o dalsze zainteresowanie oceną. Rezultat? Z dwunastu autorów i autorek, których poprosiły o odzew, odpowiedzi otrzymały idealne, równiutkie, okrąglutkie zero. A ujmując to w konkrety:

Z powodu złamania punktu 9 paragrafu Aby wniosek został rozpatrzony, a więc przeterminowania oraz braku kontaktu, odmowy otrzymują blogi:



Ponadto oceny nie otrzymają blogi Nomen illi Mors oraz Zestrzelić księżyc: do pierwszego nie mamy dostępu (a zatem złamanie punktu 8 paragrafu Aby wniosek został rozpatrzony), a drugi zakończył działalność, zrezygnował z ocen i nie ma na nim tekstu (również złamanie punktu 8 paragrafu Aby wniosek został rozpatrzony).

Jeśli którykolwiek z autorów, któremu wystawiono odmowę, nadal życzy sobie oceny, wystarczy ponownie wysłać wniosek.

Korzystając również z okazji, ogłaszamy, iż od tej pory na czas nieokreślony w kolejce Przysięgłej Liv będą mogły się znajdować maksymalnie cztery blogi naraz. Po każdym czwartym zgłoszeniu jej kolejna zostanie automatycznie zablokowana aż do zwolnienia się przynajmniej jednego miejsca.

Dziękujemy za uwagę i pozdrawiamy ciepło,



Ława

15 komentarzy:

  1. Porządki jak w mojej szafie widzę : D
    Jakie to jest piękne - egzamin za 2 dni, materiału w c... a ja układam ciuchy w szafie XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki nosisz rozmiar? Jeśli jesteśmy w tym samym albo podobnym, a tyle rzeczy wyrzucasz z szafy, to coś Ci podkradnę? ;)

      Usuń
    2. 36/38. Ogólnie to nie wyrzucam ubrań. Po prostu wyciągam ciuchy i buty z pudełek opisanych jako WIOSNA/JESIEŃ i sprawdzam, co się nada na ten rok xD
      Poza tym nie wiem czy interesują Cię czarne ubrania, bo mam tylko takie xD

      Usuń
    3. Nawet jeśli, to jak dla mnie byłby jednak za mały rozmiar, więc mogę sobie tylko pogdybać. :P

      Usuń
    4. Aj tam za małe. Rozciągną się! : )

      Usuń
    5. A to już zależy od materiału, nie każdy się rozciąga. :P

      Usuń
  2. Wybaczcie, że piszę dopiero teraz, ale miałam spore zaległości w zakładce Współpraca.
    Informuję, że z chęcią dopisujemy Ławę do współpracy i dziękujemy za umieszczenie w "Promujemy" :>

    Pozdrawiam, hope

    oceny-opowiadan.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, a co to za wielkie zmiany?

    OdpowiedzUsuń
  4. O, może to będzie połączenie z Kompanią ;)? Będę śledzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam zgłosić, że od ostatniej aktualki opowiadania "Magia Przynależności", która jest w kolejce Miękko, znowu mija miesiąc. Nie wiem, kiedy w najbliższym czasie będę miała możliwość dokończenia pisanie rozdziału, tak więc ponawiam prośbę o niewykreślanie z kolejki z powodu przeterminowania. Mam też pytanie, czy można w najbliższym czasie spodziewać się oceny od Miękko? Od ostatniej minęło już pół roku :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nie jestem aż tak skora do wykreślania kogokolwiek, nie musisz się o to zupełnie martwić. :)
      A oceny, owszem, można się spodziewać już wkrótce, a po niej następnych w odstępach, mam nadzieję, krótszych niż półroczne.

      Usuń
    2. Uff, to bardzo dobre nowiny :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. ... Oj, ale przecież jest szeroka lista po prawej :< Wiem, że jest nieduża, jednak istnieje! Chyba że tylko ja ją widzę, to by był kolejny objaw mojej choroby psychicznej.
    Mogę jeszcze pokombinować, żeby ją brutalnie kopnąć pod posty. W sumie nie pamiętam, czemu ją skitrasiłam z prawej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. What the (cenzura).
    Teraz to zdębiałam. Jak w jakiejś ukrytej kamerze, choroba xD Nie mam pojęcia, cóż się dzieje, ja dziadostwo widzę normalnie. Hm. HM. No i na pozostałych blogach chyba też skubana działa, nikt mi się nie skarżył.
    To sprawa dla Macierewicza xD
    Coś będę próbować kombinować, no bo... no bo to skandal. Albo wykopię szeroką i wrzucę rozdziały listą do podstron, innego sposobu nie widzę.
    No żeby to wzięło i... właśnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń