5 listopada 2012

Odmowa - Epitafium


Ława odmawia oceny bloga „Epitafium” autorstwa Negri. Pomimo iż na blogu zaznaczona jest prośba o ocenę pomimo zakończenia bloga (co nastąpiło 8-V-2010r.), autorka nie odpowiedziała na prośbę o potwierdzenie zainteresowania oceną. Regulamin, paragraf „Aby wniosek został rozpatrzony” punkt 3c, zastrzega, aby petent odpowiedział na pytanie o ocenę w przeciągu dziesięciu dni. Dziesięć dni minęło, a odpowiedzi brak.
Ponadto w linkach bloga widnieje stary adres Ławy, co dodatkowo sugeruje brak zainteresowania autorki oceną.
Dlatego też Ława odmawia oceny i tym samym ostatecznie zamyka kolejkę Przysięgłego Seta.
Z pozdrowieniami,


Ława w imieniu Przysięgłego Seta

8 komentarzy:

  1. Chciałam tylko poinformować, że nadal poprawiam treść swojego bloga. Wiem, długo, ale rozdziały są dość pokaźne i męczę się z przecinkami oraz wcięciami akapitowymi po dialogach. Tak więc tylko aktualizuję swoją prośbę o zostawienie na razie "Samanty Riddle" w spokoju. Wbrew pozorom nie zapomniałam, że jestem pierwsza w kolejce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nadal pamiętam, aby czekać, aż skończysz, nic się nie bój. Ale dziękuję, że pamiętasz. :)

      Usuń
  2. Nie za bardzo wiem, jakie u Was panują zwyczaje, więc na wszelki wypadek od razu przepraszam. Chciałam się Was spytać, czy ktoś byłby zainteresowany oceną bloga malfoyihermiona.blogspot.com? Tak, od tego są opisy, ale jakoś trudno mi się zdecydować, więc pomyślałam, że warto się zapytać :) Przeczytałam kilka ocen (trafiłam tu z bloga Chiyo) i naprawdę podoba mi się Wasz profesjonalizm. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, narobiłam błędów. Wykreślcie, proszę, z pamięci te wszystkie "się" przed spytać i zapytać :D

      Usuń
    2. Jeśli nikt inny nie wykazuje zainteresowania, to mogłabym się oceny podjąć. Z tym tylko że, biorąc pod uwagę objętość mojej kolejki, będziesz musiała się wykazać cierpliwością, bowiem Twoja ocena nastąpiłaby grubo po nowym roku, pewnie w drugim kwartale nawet.

      Usuń
  3. Chciałabym powiedzieć, że mam jedno miejsce wolne w kolejce jakby ktoś chciał to może się oddać/przenieść :)
    Ferhora

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Informuje, że zmieniłam szablon na www.legenda-dnia-i-nocy.blogspot.com Zrobiłam to z tego względu, że zaraz po wystawieniu na bloga oceny dotyczącej tego bloga, zmieniłabym grafikę, więc czytelnicy i tak nie widzieliby szablony ocenionego. Jeżeli to stanowi jakiś problem, mogę podesłać linka z szablonem archiwalnym, który można dodać do oceny :D Przepraszam za utrudnienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie trzeba, mam screen, a do czasu publikacji oceny to już mogę ocenić nowy szablon. Dziękuję za poinformowanie mnie. :)

      Usuń