10 października 2012

Plebiscyt na Przysięgłą Roku


Szanowni Państwo!
W ramach odbywającej się za niewiele ponad miesiąc rocznicy Ławy Przysięgłych, ponownie ogłaszamy Plebiscyt na Przysięgłego/Przysięgłą Roku. Na przestrzeni niecałych sześciu tygodni pomiędzy 10 października (godziną 20:00 czasu GMT+1) a 20 listopada (godziną 20:00 czasu GMT+1) możecie głosować na Przysięgłych, którzy, według Was, zasługują na wyróżnienie za rok 2011/2012.
Jednak uwaga! Zasady plebiscytu uległy drobnym zmianom w porównaniu do poprzednich dwóch edycji. Dlatego też proszę o zaznajomienie się z poniższym regulaminem.
§1. W plebiscycie może wziąć udział każdy nie będący Przysięgłym/-ą na Ławie.
§2. Głosowanie odbywa się metodą sondażu.
§3. Sondaż dostępny jest tutaj.
§4. Głosować można na dowolną osobę, która pomiędzy 30-XI-2011 a 10-X-2012 opublikowała przynajmniej jedną ocenę i której staż wynosi minimum dwa miesiące.
§5. Wraz z upływem terminu zostanie zrobiony screen wyników sondy, a głosy oddane po terminie nie zostaną wzięte pod uwagę.
Wszelkie dodatkowe pytania proszę albo zostawiać w komentarzach pod tym postem, albo kierować do Chiyo na adres thedish@onet.eu.     
Mamy nadzieję na Wasze zaangażowanie w plebiscyt i pozdrawiamy serdecznie,


Ława

6 komentarzy:

  1. witam, tu Ariane z bloga streets-of-love.blog.onet.pl. Chciałam dopytać się, czy mój blog zostanie jeszcze oceniony? Nie zrozumcie mnie źle, nie popędzam ani nic w podobnym stylu, zgłosiłam bloga do oceny myślę już z półtora roku temu :) pozdrawiam, Ariane

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem, wiem. długo nie oceniałam wgle, zdaję sobie z tego sprawę i bardzo przepraszam. wysłałam niedawno emaile do wszystkich zgłoszonych w mojej kolejce, czy nadal chcą ocenę mimo tak długiego czasu mojego milczenia; u Ciebie są trzy adresy, czyli najwyraźniej nie tu, gdzie trzeba napisałam.
    jeśli chcesz, to oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sure, ofc że bym chciała, tylko nie wiem, czy teraz jest sens, żebyś to opowiadanie oceniała. Trochę się moje pisanie poprawiło od tego czasu, także myślę, że nie trzeba, byś niepotrzebnie traciła czas. Pozdrawiam serdecznie i cieplutko, Ariane [streets-of-love]

      Usuń
    2. klient nasz pan ;)

      Usuń
  3. Jak się robi te znaczki przed liczbami np. przed 1??? To co w notce?

    OdpowiedzUsuń