5 listopada 2012

Jesienne porządki

Przepadłam, a teraz wyrzucam przeterminowane blogi z kolejki. Cóż, nie jest to miłe, ani specjalnie grzeczne, ale tak trzeba.

Pewnie wszyscy czekający i inni bywalcy Ławy oczekują wytłumaczenia, hmm... Stety, niestety, Ława jest jednym z dziesiątek innych moich zajęć i została zepchnięta w mojej świadomości na bardzo odległy margines.


Mój etat i kontrakt na Ławie został zmieniony i w związku z tym po rocznicy nastąpią zmiany na lepsze. Mam nadzieję...

A teraz przechodzimy do konkretów.

Wyrzucamy:

"Devil May Cry Fick" - gdyż Autorka ma "wyjebane" (cytat) i zawiesiła

"The Other Girl" - gdyż Autorka zrezygnowała z pisania tego opowiadania

"Samotne Dusze" -  Autorka zrezygnowała w lipcu po drugim rozdziale i przepadła

"Wzgórze rytuału" - blog nie istnieje

"Szklani samobójcy" - zamknięte, bo opowiadanie idzie do druku... znaczy może pójdzie jak nie będzie publikowany w necie. No cóż... Powodzenia!

"Prezent dla Charliego" - blog nie istnieje

Zostawiamy:

"Werecat story" - zostało mi doniesione, że inne opowiadanie jest do oceny.

"Szmaragdowa Tablica" - zawieszony, ale ja to ocenię.

Nie wiem co mam zrobić z:

"Killing Pleasure" - to jest Tokio Hotel... i nie ocenię tego, albowiem cenię sobie własne zdrowie psychiczne. Nie mówię, że opowiadanie jest złe! Nie, całkiem spoko się czyta, ale tematyka mnie zabija, przykro mi.
PS: Wyrzucamy - autorka przeniosła bloga na inny adres bez powiadamiana o tym Ławy. To raz. Dwa - na nowym blogu brak do Ławy odnośnika.

"Imaginarium Czasu" - ten blog, gdzieś do połowy oceniony mam. Jak znajdę to dokończę, a jak nie to nie wiem...

Pytanie do Matki Założycielki, czy mam informować tych co wyrzucam? I bardzo bym prosiła o porządek w mojej kolejce, bo ja się lękam, iż coś popsuję...

Dziękuję za uwagę i idę szukać kiecki na rocznicę :D

Ferhora

4 komentarze:

  1. Porządek już czynię, a powiadamiaj, jeśli możesz (wiadomo, że jak bloga nie ma, to nie da rady). I poinformuj też tych, z którymi nie wiesz, co zrobić. Według regulaminu, jeśli autorka "Killing Pleasure" nie odpowie w przeciągu 10 dni, klasyfikuje się to jako odmowa z braku zainteresowania blogiem, a i wypadałoby wiedzieć, czy autorka "Imaginarium" też chce oceny, bo jej ogłoszenie jest, hm, dość ambiwalentne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jak mi kolejke wyczyścisz to nie będę miala jako do nich dotrzeć :P Dobra nvm, poradzę sobie jakoś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu mam linki, poczekaj z godzinę. :P

      Usuń
  3. A spoko! Nie spiesz się, sama w domu nie siedzę :D

    OdpowiedzUsuń