14 czerwca 2012

Witajcie, witajcie!


Jak widać, Ława przeniosła się z Onetu na Blogspot. Ale przecież to wiecie. Nie dość, że widać, to pewnie przeczytaliście informację na starym adresie. Tak, budynek był pełen azbestosu (czyt. Onet dawał się nam za bardzo we znaki), a w takich sytuacjach potrzeba radykalnych środków.
Tak czy inaczej, zapewniamy, iż od praktycznej strony nic się na Ławie nie zmieniło. Nadal działamy na tych samych zasadach, wszystkie kolejki zostały przeniesione, pozostałe podstrony również – jesteśmy zwarci i prężni do działania!
Chociaż tak zupełnie bez jakichkolwiek zmian to się nie obyło. Ława pragnie ogłosić, iż przyjęła w swe szeregi stażystkę, Przysięgłą Ziutencję. Powitajmy ją wszyscy ciepło i oby oceniało jej się z nami dobrze. Podstrona wkrótce zostanie uaktualniona o opis Przysięgłej Ziutencji, a jej kolejka już stoi dla Was otworem.
I to tyle z powitań. Mam nadzieję, że rozgościcie się na nowym adresie i że nam wszystkim będzie tutaj tak samo wygodnie, jak było na Onecie (zanim ten zaczął wariować, oczywiście).
Pozdrawiamy wszystkich ciepło,


Ława

14 komentarzy:

  1. Nawet nie wiecie, jak się przeraziłam, kiedy ujrzałam ogłoszenie na onetowskiej ławie o.O. No, ale nic, cieszę się, że dalej będziecie prowadzić tę niezwykłą ocenialnie. Zapytam jeszcze: nie przewidujecie może jakiegoś naboru? W niedługim czasie? :3
    Pozdrawiam gorąco.
    Festir

    OdpowiedzUsuń
  2. Przewidywać nie przewidujemy, ale jeśli bardzo Ci zależy, możesz spróbować swoich sił. ;)
    Pozdrawiam ciepło,

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że mnie tu nie znacie, ale od dłuższego czasu czytam Wasze oceny i bardzo ucieszyłam się, że jednak nie kończycie. Mam tylko jedną uwagę, nie wydaje się Wam, że ten kolor czcionki jest za blady? Może to wina mojej przeglądarki, ale ja ledwo mogę przeczytać treść ogłoszenia, nie mówiąc już o komentarzach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Radzę wykonać ten test: http://www.lagom.nl/lcd-test/all_tests.php
    Dla każdego koloru powinnaś widzieć granice pomiędzy każdym prostokątem od 1 do 32. Jeśli któreś się zacierają, to znaczy, że czekać Cię będzie zabawa z ustawieniami graficznymi Twojego monitora.
    Innymi słowy: nie, czcionka nie jest zbyt blada i wszystko jest czytelne. ;)
    A tak poza tym miło widzieć czytelnika, który się ujawnia. :)
    Pozdrawiam ciepło,

    OdpowiedzUsuń
  5. Minęło już straaasznie dużo czasu od tego jak ostatni raz byłam na blogach onetowskich; myślałam, że to wszystko się rozpadło, a tu proszę :) Naprawdę miła niespodzianka, powracają wspomnienia, haha ;) Chiyo, pamiętam Cię z czasów, gdy betowałaś kilka opowiadań o HP, no i oczywiście, gdy byłam wierną czytelniczką Fantasy Romansu :) Coś czuję, że dziś będę odświeżać pamięć i doczytywać niedoczytane :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, no to pamiętasz mnie doprawdy sprzed lat. Moje betowanie ogólnie zakończyło się przynajmniej ze 3, może nawet i 4 lata temu, a fanficki HP to chyba jeszcze i rok wcześniej. A której wersji Fantasy Romans byłaś czytelniczką, starej czy nowej (próbuję ustalić Twoją blogową "starość" ;P)?
    Pozdrawiam ciepło,

    OdpowiedzUsuń
  7. Blogspot jest jeszcze bardziej wydajny niż Onet. :) Tylko ja bym jeszcze trochę czcionkę rozjaśniła... A, i wyłączyła antyspam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak powiedziałam Adrastei, u mnie wszystko jest czytelne, a i sprawdzałam szablon na kilku innych komputerach. Też spróbuj zrobić sobie ów test gamma, do którego link dałam wyżej.
    A antyspam nie jest taki zły, jak go malują. Jeśli powstrzyma chociaż dwóch spamerów na pięciu, to oszczędzam sobie nerwów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam cierpliwie jak Chiyo odblokuje swoją kolejkę :) I jakoś dobrze mi się na duszy zrobiło, że Ława zmieniła budynek i nie dusi się w felernych, onetowskich czterech ścianach.
    Życzę powodzenie na nowych drogach i owocnych, przepełnionych uniewinnieniami, rozpraw. ^^
    Pozdrawiam ciepło! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż, do końca czerwca jest już bliżej niż dalej, więc już pierwszego lipca możesz do mnie stukać. ;)
    Pozdrawiam również,

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uważam czcionkę za zbyt niewyraźną, a zrobiłam test - przejścia są widoczne.
    Powinnaś wziąć pod uwagę komentarze, z pewnością wszyscy się cieszymy, że u Ciebie wszystko widać, u mnie na przykład ciężko się rozczytać. Problem może się pojawić chociażby na matrycach matowych (które, jak wiadomo, zakłamują kolory) i nic z tym się nie zrobi. Pytanie, czy warto iść w zaparte, czy zrobić coś pod czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapewniam, że biorę komentarze pod uwagę, ale sprawdzałam szablon na licznych komputerach i różnych monitorach, a i od osób, które sprawdzały szablon przed oficjalnym przeniesieniem Ławy nie słyszałam żadnych narzekań na czcionkę. To raz. Dwa - trudno mi ocenić, na ile trzeba by kolor owej czcionki zmienić, jeśli nie widzę, na ile niewyraźna jest ona u tych, którzy na nią narzekają. A trzy - wszystkie kolory czcionek są wzięte z oryginalnej kolorystyki szablonu, a te zawsze są tak dostosowane, aby tylko czcionki o tym samym kolorze co tło pod tekstem były niewidoczne. Nie próbuję być uparta, ale trudno mi uwierzyć, że: a) tyle osób, które widziały szablon wcześniej, nie miały problemów, a nagle okazuje się, jakoby miał je każdy; b) jest ona na tyle blada, że nieczytelna, jako że tło jest jasne, a czcionka i ciemna, i w innym kolorze. Póki co, skarg na czcionkę są tylko 3. Trzy przeciwnko przynajmniej dziesięciu innym osobom + jakimś czterem różnym komputerom (poza moim), na których sama wszystko sprawdzałam. Jeśli skargi nadal będą się pojawiać, wtedy kolor czcionki zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z mojej strony mogę dodać, że wszystko jest czytelne (normalnie, nie tak, że trzeba się domyślać i wysilać) i w chromie, i w operze.
    A matrycę mam matową.

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że ten test nie do końca się sprawdza :) Przed wykonaniem go widziałam wszystko idealnie, po - nie mogłam przeczytać tekstu. Może tu leży problem? :3 Teraz znowu wszystko jest dla mnie widoczne.

    OdpowiedzUsuń